تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه تهران

رییس دانشگاه تهران از مقاوم سازی ساختمان های این دانشگاه تا تیرماه سال آینده خبر داد.

مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه تهرانمحمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در گفت وگو با حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متاسفانه سیستم های برق و تاسیسات دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه بسیار فرسوده و قدیمی بود، بنابراین خطر بروز آتش سوزی در این ساختمان وجود داشت که اقدام به مقاوم سازی این ساختمان کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزارت علوم بخشی از منابع مالی برای مقاوم سازی و بازسازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه را داده است.

رییس دانشگاه تهران بیان کرد: همچنین وزارت علوم قرار بود منابع مالی مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات دانشگاه را نیز فراهم کند.

نیلی احمدآبادی تصریح کرد: تمام ساختمان های پردیس مرکزی دانشگاه تهران عمری بیش از ۵۰ سال دارند بنابراین این ساختمان ها نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث به دلیل فرسودگی ساختمان ها کمیته ای تحت عنوان کمیته HSE در این دانشگاه تشکیل شده است و در این کمیته از ظرفیت های دانشگاه برای افزایش کیفیت ساختمان ها استفاده می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..