تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناراحتی ماتا از اولین گل به خودی دوران حرفه ای

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، از اینکه در دیدار مقابل استوک سیتی برای اولین بار در دوران حرفه ای اش گل به خودی زد، ناراحتی کرد.

در دیدار این هفته شیاطین سرخ مقابل استوک سیتی، ماتا در دقیقه 19 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد؛ گلی که اولین گل به خودی این هافبک 28 ساله در دوران حرفه ای اش محسوب می شد.او در وبسایت شخصی اش نوشت:" این دیدار احساس بدی در من به جا گذاشت. اول اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم تا به سه امتیاز برسیم و اینکه توپ جایی که باید نمی رفت، باعث شد دیوانه شویم.

و این واقعا ناامید کننده است که آنقدر بدشانس هستید که گل به خودی می زنید؛ آن هم در زمانی که دقیقا تلاش می کنید تا مانع از اینکار شوید.

به یاد ندارم که دفعه قبلی که گل به خودی زدم کی بود؛ در واقع فکر می کنم این اولین بار بود. به هر حال این فوتبال است و باید مانند همیشه مصمم و باانگیزه باشیم و به مسیرمان ادامه بدهیم."

 

منبع: ورزش سه 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناراحتی ماتا از اولین گل به خودی دوران حرفه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..