تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات روند آماده سازی سینماهای مردمی فجر

سینماهای مردی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر برای نمایش فیلم به بهترین شکل ممکن آماده می شوند.

به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به نزدیک شدن برگزاری جشنواره فیلم فجر، مدیران سینمایی نیز در تدارک آماده سازی سالن های سینمایی خود هستند تا با بهترین تجهیزات به استقبال سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بروند.


اضافه شدن سالن ۲۰۰ نفره در پردیس کورش

 
علی سرتیپی، مدیر پردیس کورش در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اقداماتی که برای آماده سازی پردیس کورش در ایام جشنواره انجام شده است، اظهار داشت: ما امسال با شش سالن در حشنواره فجر حضور داریم و تمام سانس های ما اکران مردمی هستند، اما تلاشمان بر این است که همانند پارسال از هنرمندان سینما دعوت کنیم تا در زمان اکران فیلم هایشان در پردیس کورش حضور داشته باشند.


وی عنوان کرد: همچنین  یک سالن ۲۰۰ نفره به مجموع سالن هایمان اضافه کردیم تا جوابگوی استقبال مخاطبان باشیم. 


سرتیپی گفت: فیلم هایی که اکنون در سینما ها اکران هستند اما در جشنواره حضور ندارند، در ایام جشنواره به اکران خود در پردیس کورش ادامه می دهند.


سیستم پخش پردیس آزادی بروز رسانی شد

رضا سعیدی پور، مدیر سینما آزادی نیز در خصوص اقداماتی که برای آماده سازی پردیس سینمای آزادی انجام داده است، عنوان کرد: سینما آزادی از دو هفته پیش همه سالن های خود را بازسازی کرده است، از کف پوش سالن ها گرفته تا نور و سیستم دیجیتال و یکی از بهترین سیستم های پخش سینمایی کشور را خریداری کرده است. 

وی ادامه داد: پرسنل نیز لباس های متحدالشکل جدیدی خریداری کرده اند و سالن ها هم که از لحاظ حرارتی و برودتی آماده هستند.

سعیدی پور در خصوص اکران های ویژه این سینما اظهار داشت: اگر فیلمی پرمخاطب باشد و احساس کنیم که به نظر مردم خوب است، برای آن فیلم در ساعات ابتدایی صبح و ساعات پس از نیمه شب اکران ویژه در نظر می گیریم.

وی در خصوص فروش بلیت های خارج از ظرفیت عنوان کرد: سعی ما بر این است که خدمتمان بر مبنای ظرفیت سالن باشد ولی بعضی از فیلم ها به قدری پر مخاطب هستند که خود مخاطبان داوطلبانه می خواهند که فیلم را ایستاده یا بر روی موکت سینما تماشا کنند که این خودش یکی از لذت های جشنواره است و ما بلیت مازاد به این شکل نیز در نظر گرفته ایم.

سعیدی پور در خصوص ادامه یافتن اکران اثر هایی که در حال حاضر بر پرده اند در ایام جشنواره فجر، گفت: در ایام جشنواره فقط فیلم های جشنواره اکران شده و باقی فیلم ها در این بازه ده روزه از چرخه اکران حذف می شوند.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات روند آماده سازی سینماهای مردمی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..