تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متولیان کشاورزی از دستاوردهای نخبگان خوزستانی استفاده کنند

آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در حاشیه نشست معرفی دست‌آورد نخبه خوزستانی دکتر الهام جعفرزاده در زمینه کودهای کاملا ارگانیک  که امروز به همت جامعه اسلامی مهندسین و خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از محققان ارزشمند خوزستان پس از تلاش‌های علمی بسیاری که داشت؛ توانست محصولی را برای عرضه در دنیای کشاورزی به دست بیاورد.

وی افزود: متاسفانه در وضعیت فعلی آنچه که به عنوان کود در کشاورزی مصرف می‌شود مشکلات بسیاری دارد بنابراین محصولی که  به دور از همه این مشکلات ارائه شود از نظر علمی مایه افتخار است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امیدواریم این محصول در خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و کشور ارائه شود، بیان کرد: نشست خوبی بود و ان‌شاءالله ما بتوانیم علاوه بر تقدیر زبانی به صورت واقع تقدیر عملی از ایشان و سایر پژوهشگران خوزستانی داشته باشیم.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند و هر چه این شرکت‌ها بیشتر به میدان بیایند خدمت بیشتری را می‌توانند ارائه دهند.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به معرفی این خدمت علمی عنوان کرد: قطعا جهادسازندگی و بخش کشاورزی ما  به ویژه طرح 550هزار هکتاری در جهت ارتقاء کمی و کیفی نیازمند استفاده از نتایج به دست آمده پژوهشگران هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متولیان کشاورزی از دستاوردهای نخبگان خوزستانی استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..