تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : حرف زدن با نوزاد، مگه میفهمه؟

 بهترین و موثرترین راه برای خلق یک کودک علاقه مند به یادگیری، حرف زدن با اوست. برای فرزندتان آنچه را می بیند، احساس می کند و تجربه می کند شرح دهید. توانایی شنیدن و حرف زدن از طریق فهم به دست می آید و تغییرات صدای شما چیزهای زیادی در مورد آنچه می گویید به فرزندتان می گوید.

از زمانی که فرزندتان بیدار می شود تا زمانی که چشمانش را می بندد با او حرف بزنید. کارهای روزمره تان را انجام دهید و همزمان با او هم صحبت کنید. در فروشگاه ها، به میوه ها و سبزیجات اشاره کنید. در اتومبیل، ماشین های دیگر، کامیون ها و خانه ها را تماشا کنید. در خانه اسامی انواع مختلف اثاثیه، اسباب بازی ها و وسایل نظافت را مرور کنید.

منظور از صحبت کردن با کودک این نیست که بچگانه صحبت کنید. از کلمات آسان و قابل فهم در جملاتی کوتاه استفاده کنید. شما می خواهید به فرزندتان نشان دهید که وقتی بزرگ شد باید چطور صحبت کند.

در مورد ارتباط میان اشیای واقعی و تصاویرشان صحبت کنید.
یک آلبوم با عکس های افراد مهم زندگی فرزندتان درست کنید. این کار به خصوص برای زنده نگه داشتن یاد دوستان و خویشاوندان دور از دسترس مفید است. اما افراد نزدیک را هم فراموش نکنید تا او بتواند ارتباطی میان افرادی که هر روز می بیند و تصاویر آن ها برقرار کند.
با تصاویر اشیایی که فرزندتان هر روز می بیند برای او یک آلبوم درست کنید. اگر از عکس استفاده کنید بهتر است چون بیش از به شی واقعی شباهت دارد، اما از تصاویر روزنامه، مجلات، و کاتالوگ ها نیز می توان استفاده کرد.
تصاویری از کارهای روزمره مانند خوردن و خوابیدن جمع آوری کنید. می توانید دفترچه ای شامل تصاویری از تخت کودک، میز تعویض، اسباب بازی مورد علاقه اش، توپ ها و دیگر اشیا تهیه کنید.

حتما بخوانید :   زیباجو : آموزش بافتنی کودک، عروسک خرس

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : حرف زدن با نوزاد، مگه میفهمه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..