تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از «دستگاه بومی بارگذاری سازه‌» ساخت دانشجویان افغانستانی

برای اولین بار در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) صورت می‌گیرد

دومین دور از مسابقات سازه‌های ماکارونی ویژه دانشجویان و دانش آموزان غیر ایرانی بهمن ماه امسال در دانشگاه امام رضا مشهد برگزار می‌شود.

مصطفی احمدی دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران و دبیر برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، درباره این دور از مسابقات با بیان اینکه این مسابقات به همت کانون بین‌الملل دانشگاه امام رضای مشهد و با همکاری نهاد هایی چون آستان قدس رضوی شهرداری مشهد و یک شرکت عمرانی داخلی افغانستان برگزار می‌شود، اظهارداشت: شرکت کنندگان در مدت سه روز و در دو بخش سازه‌های راندمانی و سنگين به رقابت با یکدیگر می پردازند.

احمدی اضافه کرد: از نکات قابل توجه این دور از مسابقات استفاده از دستگاه بارگذاری بومی ساخت دانشجویان افغانستانی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی در جنب مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها تنها محدود به تیم‌های افغانستانی نمی‌شود، گفت: دانشجویان و دانش آموزان غیرایرانی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه امام رضا(ع) مشهد جهت نام نویسی اقدام کنند.

این دانشجوی افغانستانی در مورد کمیته مسابقات نیز گفت: بنده و دوستانم در هیات برگزاری این مسابقات تمام تلاشمان را جهت تشکیل یک کمیته داوری توانمند و بی‌طرف صورت دادیم که در نهایت آقایان سید ابراهیم حسینی از اصفهان، سید مصطفی حسینی از قم و جناب آقای ولی زاده از مشهد که همگی از با تجربه‌ترین افراد در رشته سازه ماکارونی هستند به عنوان اعضای کمیته داوری انتخاب شدند.

گفتنی است در این دور از مسابقات که در تاریخ 18 _ 21 بهمن ماه جاری برگزار می شود مجموعا مبلغ نه میلیون تومان برای سه تیم برتر در بخش های راندمان و سنگین در نظر گرفته شده است و علاوه بر این مبلغ، جایزه یک ملیون تومانی نیز برای تیمی که بتواند رکورد راندمانی مسابقات شهریور ماه دانشگاه آزاد قم را جا به جا کند تدارک دیده شده است.

استفاده از دستگاه بارگذاری بومی ساخت دانشجویان افغانستانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از «دستگاه بومی بارگذاری سازه‌» ساخت دانشجویان افغانستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..