تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




250 هزار تن شکر در آذربایجان‌غربی تولید شد

جعفرصادق اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه امسال یک میلیون و 722 هزار تن چغندرقند در استان خریداری شد، اظهار داشت: ارزش ریالی آنها 547 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از سوی دیگر امسال میزان پرداختی به کشاورزان 357 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به تولید 250 هزار تن شکر در پنج کارخانه استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ارزش ریالی شکر تولید شده 830 میلیارد تومان بوده و از رشد 15 درصدی برخوردار شد.

اسکندری افزود: هم‌اکنون 60 هزار تن شکر در انبارهای استان آذربایجان‌غربی وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: آذربایجان‌غربی از نظر تولید، رتبه دوم را پس از استان خراسان رضوی از لحاظ تولید شکر در کشور دارا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «250 هزار تن شکر در آذربایجان‌غربی تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..