تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه انجمن آتش نشانان یونان به سفیر و ملت ایران

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از آتن، انجمن آتش نشانان داوطلب یونان در این نامه نوشته است: ضمن ابراز تاثر و تاسف خود به خاطر حادثه تلخ و غمناک کشته شدن آتش نشانان ایرانی که برای مهار و خاموش کردن آتش و نجات جان شهورندان کشورتان، جان خود را فدا کردند، با ملت ایران و خانواده های این شهدا اعلام همبستگی و همدردی می نماییم.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: نهایت تاسف ما از ضایعه اخیر و همدردی با خانواده های همکاران آتش نشان ایرانی را اعلام نمایید.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.
حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، تاکنون هفت قربانی داشته است.
بر اساس این گزارش،تا ساعت 8:30 صبح امروز (دوشنبه)، پیکر 2 آتش نشان و 4 شهروند (کسبه و یا مالک واحدهای تجاری) از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج شده و یکی از آتش نشانان بستری در بیمارستان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
شبد*462*9122* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه انجمن آتش نشانان یونان به سفیر و ملت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..