تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدردی آتش نشانان شیلی با شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو

به گزارش ایرنا، در پی حادثه پلاسکو و شهادت و جراحت تعدادی از آتش نشانان جانفشان کشورمان، روز دوشنبه به وقت محلی جمعی از آتش نشانان شهر سانتیاگو با اهدای گل ضمن گرامیداشت یاد همکاران ایثارگر خود، با بازماندگان، همکاران خود و خانواده های آنها در ایران ابراز همدردی کردند.
همچنین همزمان با اعلام عزای عمومی به مناسبت سانحه تأثربار آتش سوزی و فروریختن برج تجاری پلاسکو و به منظور ادای احترام به آتش نشانان فداکار کشورمان که جوانمردانه در راه نجات هموطنانشان از جان خود گذشتند، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در شیلی روز شنبه گذشته به حالت نیمه افراشته در آمد.
براساس گزارش های انتشار یافته، در واقعه آتش سوزی بلندترین برج قدیمی تهران که 54 سال عمر داشت، شماری از آتش نشانان و شهروندان جان باختند و شمار زیادی زخمی شده اند.
اروپام**5**491**1504**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدردی آتش نشانان شیلی با شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..