تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنای آمریکا «تیلرسون» را تایید کرد

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا نامزد وزارت خارجه دولت ترامپ را با اختلاف یک رای تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته ی روابط خارجی 11 به 10 رای داد تا رکس تیلرسون را به عنوان گزینه ی قابل قبول به مجلس سنا معرفی کند.

رئیس جمهوری خواه کمیته، باب کورکر می گوید شکی ندارد که تیلرسون از توانایی و صلاحیت لازم برای این مقام برخوردار است.

اما سناتور بن کاردین سناتور ارشد حزب دموکرات از ایالت مریلند با نامزدی تیلرسون مخالف است.

وی می گوید پاسخ هایی که تیلرسون به پرسش های ما درباره وضع تحریم ها ضد روسیه و دیگر مسائل مهم جهانی می داد بیشتر به پاسخ های رئیس تعاونی می ماند تا فردی که می خواهد وزیر امور خارجه ی آمریکا شود.

هنگامی که سناتور مارکو روبیو تصمیم گرفت از او پشتیبانی کند ، ورق به نفع تیلرسون برگشت. سناتور روبیو از جمله افرادی بود که در نشست پرسش و پاسخ برای تایید، رکس تیلرسون را به خاطر روابطی که پیشتر با روسیه داشت به شدت در فشار قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنای آمریکا «تیلرسون» را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..