تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات جدی یوونتوس برای تمدید قرارداد دیبالا

کد خبر: ۴۶۷۳۲۶

۵۱۳  بازدید

انتظار می رود همین هفته مذاکرات جدی برای تمدید قرارداد دیبالا با یوونتوس آغاز شود.

وبسایت نود: طبق اعلام اسکای ایتالیا، دیبالا و یوونتوس همین هفته مذاکرات را برای تمدید قرارداد آغاز خواهند کرد. تریزولی، مدیربرنامه دیبالا، اکنون در ایتالیا حضور دارد و دو طرف امیدوارند در همین هفته مذاکرات را برای تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی به طور رسمی آغاز کنند.

مذاکرات جدی یوونتوس برای تمدید قرارداد دیبالا

گفته می شود قرار است قرارداد دیبالا تا سال ۲۰۲۱ تمدید شود. او اکنون سالیانه ۲،۵ میلیون یورو + ۵۰۰ هزار یورو به عنوان افزونه قرارداد بر اساس عملکرد دریافت می کند. دیبالا و مدیربرنامه او، درخواست حقوق سالیانه ۷ تا ۷،۵ میلیون یورو را کرده اند که این دستمزد با حقوق هیگواین برابری می کند. هیگواین در یوونتوس بیش از هر بازیکن دیگری دستمزد دریافت می کند.

طبق گزارش اسکای، هر دو طرف به امضای قرارداد جدید خوشبین هستند و انتظار می رود هفته آینده همه چیز نهایی شود. این در حالی است که طی هفته های گذشته بارها از علاقه رئال مادرید و بارسلونا برای جذب این بازیکن صحبت شد ولی بیانکونری هیچ مایل نیست بعد از دست دادن پوگبا، این بار ستاره ای دیگر را به فروش برساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات جدی یوونتوس برای تمدید قرارداد دیبالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..