تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین شهرهای جهان برای زندگی

به گزارش افکارنیوز،

گرچه شهرهای هنگ کنگ، سیدنی و ونکوور هرکدام در گوشه ای از جهان هستند، همه آنها یک وجه اشتراک دارند.

بنا بر سیزدهمین پیمایش سالانه که در زمینه توان خرید مسکن در سراسر جهان انجام میشود، این سه شهر از نظر قیمت مسکن، گرانترین شهرهای دنیا هستند.

هنگ کنگ از هفت سال پیش تاکنون یعنی از زمانی که نامش در این پیمایش وارد شد، در راس فهرست قرار داشته است؛ بطوری که یک اتاق 9 متری در آپارتمانهای این شهر آسیایی، به مبلغی حدود 385 دلار اجاره داده می شود.

به گفته مارک الیوت، معاون مدیر شرکت جانز لانگ لاساله، هنگ کنگ یک جزیره کوچک با هفت میلیون جمعیت است؛ درحالی که در سرزمین چین که در نزدیکی این شهر واقع شده است یک و نیم میلیارد نفر تمایل دارند در این جزیره سرمایه گذاری کنند. شرکت مذکور در زمینه خدمات املاک مسکونی بین المللی فعالیت دارد.

در ادامه، لیست ده شهری که در رتبه یک تا ده این فهرست قرار دارند را ارائه کرده ایم:

1- هنگ کنگ چین

2- سیدنی استرالیا

3- ونکوور کانادا

4- اوکلند نیوزیلند

5- سن خوزه آمریکا

6- ملبورن استرالیا

7- هانولولو مرکز هاوایی در آمریکا

8- لس آنجلس آمریکا

9- سان فرانسیسکو آمریکا

10- بورنموث شهری در نوار ساحلی جنوب غربی انگلستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین شهرهای جهان برای زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..