تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم سابق لیورپول: تنها رونالدو و مسی بهتر از رونی هستند

استان کالیمور معتقد است مهاجم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس یک دهه با دو فوق ستاره فوتبال جهان مقایسه می شده است.

به گزارش کاپ، پس از اینکه وین رونی به بهترین گلزن باشگاه منچستریونایتد تبدیل شد، مهاجم سابق لیورپول در خصوص او گفت: اگر قرار باید لیونل مسی و رونالدو را کنار بگذاریم، رونی دوران فوتبالی فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. اگر بازیکن خاصی نباشید نمی توانید رکورد سر بابی چارلتون را در انگلیس و منچستریونایتد بشکنید.

واقعا به او تبریک می گویم، او برای یک دهه در سطح اول فوتبال جهان بازی کرد و تمامی جام های ممکن را با منچستریونایتد بالای سر برد. البته باعث تاسف است که با تیم ملی انگلیس موفق به کسب جام نشد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم سابق لیورپول: تنها رونالدو و مسی بهتر از رونی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..