تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 300 پروژه کشاورزی دهه فجر امسال در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌‌شود

هاشم ولی‌پورمطلق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: جمع کل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر بیش از 27 میلیارد و 679 میلیون تومان است.

وی تعدادکل پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر سال 95 را به میزان 305 پروژه عنوان و بیان کرد: با افتتاح این تعداد پروژه برای 135 نفر شغل ایجاد می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: بیشترین تعداد این پروژه‌ها مربوط به بخش آب و خاک با 220 پروژه است. بیشترین تعداد پروژه مربوط به شهرستان قاینات 80 پروژه و پس از آن سربیشه با 55 پروژه است.

ولی‌پورمطلق تعداد خانوار برخوردار از این پروژه‌ها را 12 هزار و 725 خانوار  دانست و بیان کرد: مبلغ هزینه شده خودیاری برای این تعداد پروژه  بیش از 83 هزار و 703 میلیون ریال معادل 8  میلیارد و 370 میلون تومان است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: همچنین مبلغ هزینه شده دولتی برای این پروژه‌ها 14 میلیارد و 891 میلیون تومان است.

وی میزان تسهیلات بانکی را معادل 4 میلیارد و 417 میلیون تومان دانست و افزود: جمع کل اعتبارات هزینه شده بالغ بر 27 میلیارد و 679 میلیون و 700 هزار تومان است.

ولی‌پورمطلق تعداد پروژه‌های شاخص استان خراسان جنوبی در بخش کشاورزی را 12 پروژه اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 300 پروژه کشاورزی دهه فجر امسال در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..