تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام 60 % آواربرداری پلاسکو/ بازگشایی معابر چهارراه استانبول/ پایان عملیات تا 2 روز دیگر

سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 02:152017-01-23حوادث

رییس سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که 60 درصد عملیات آواربرداری به اتمام رسیده است، گفت: 40 درصد باقی مانده تنها نخاله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریف زاده اظهار کرد: بیشتر آهن آلات سنگین از منطقه حادثه خارج شده است و تلاش می کنیم تا فردا شب(سه شنبه شب) یا نهایتا پس فردا ظهر، بحث عملیات آواربرداری به اتمام برسد.

شریف زاده با بیان اینکه امشب(دوشنبه شب) خیابان های اطراف محل حادثه و در واقع حلقه دوم، باز شده و امکان تردد برای شهروندان فراهم گشته، گفت: در چهارراه استانبول مسیر به کلی باز است و فقط حلقه اول نیروهای عملیاتی همچنان باقی مانده است که امیدواریم شهروندان تحمل کنند تا یکی دو روز آینده شرایط به حالت عادی باز گردد.

رییس سازمان آتش نشانی تهران افزود: در حال حاضر دستیابی به محبوس شدگان امکان ندارد و دو گروه تخصصی و حرفه ای تفحص در حال تلاش هستند تا محبوس شدگان را سالم از میان آوار بیرون آورند و بعد عملیات نخاله برداری انجام شود.


کلید واژه ها: چهارراه استانبول - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی تهران - آتش نشانی - آوار - استانبول - تهران - حادثه - شنبه - زاده - درصد - آهن آلات - خیابان - شرایط - آینده - گزارش - منطقه - حرفه - سالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام 60 % آواربرداری پلاسکو/ بازگشایی معابر چهارراه استانبول/ پایان عملیات تا 2 روز دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..