تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربیان ایتالیایی تیم ملی سافت بال ایران راهی بوشهر شدند

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی، «چنیترونه» سرمربی ایتالیایی تیم ملی سافت بال ایران به همراه «مارفوگلیا» با حضور در بوشهر، ضمن تماشای مرحله نهایی لیگ سافت بال باشگاه های کشورمان، بهترین ها را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب خواهند کرد.
قرار است، اردوهای آماده سازی تیم ملی سافت بال در سه مرحله برگزار شود که مرحله نخست اردو به مدت 10 روز در حال انجام است.
دو مرحله بعدی نیز در ماه های تیر و شهریورماه سال 96 برگزار خواهد شد تا این دو مربی در نهایت تیم ملی سافت بال ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.
رقابتهای سافت بال قهرمانی آسیا آذرماه سال آینده در کشور تایوان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز در این پیکارها شرکت می کند.
شبد**1953*9122*تنظیم کننده:مرتضی شحنه**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربیان ایتالیایی تیم ملی سافت بال ایران راهی بوشهر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..