تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال پیوستن بنیانگذار فیسبوک به جمع مشتاقان ورود به کاخ سفید

به گزارش ایرنا، نشریه هیل روز دوشنبه در خبر جدیدی نوشت: زوکربرگ بنیانگذار و مالک اصلی شبکه اجتماعی فیسبوک هفته گذشته به منظور شهادت در رابطه با یک دعوای قانونی دو میلیارد دلاری علیه این شرکت، به شهر دالاس تگزاس سفر کرد و عملا از این سفر بر ای ایجاد ارتباط با مردم این ایالت و زمینه چینی برای سفرهای مشابهی که خیال دارد در آن ها با مردم کشورش گفت وگو کند، استفاده کرد.
به گزارش رسانه های آمریکا، زوکربرگ که در سال 2020 میلادی 36 ساله خواهد شد، در طول این سفر همه وقایعی را که در آن ها حضور داشته و از جمله مراسم گاوبازی که در آن شرکت کرده است را از طریق فیسبوک در معرض دید کاربران این شبکه اجتماعی قرار داده است که همین اقدام بی سابقه نشان می دهد که او قصد دارد، مثل سایر نامزدان ریاست جمهوری آمریکا از همین حالا با شناساندن خود به مردم کشورش، زمینه تبلیغات آینده را فراهم کند.
زوکر برگ درصدد است در سال جاری میلادی به همه 50 ایالت آمریکا سفر کند و با مردم این کشور از نزدیک تماس و گفت وگو داشته باشد. وی درصفحه فیس بوک خود نوشته است :کار من ایجاد ارتباط در جهان و فراهم کردن امکان برای شنیدن صدای همگان است، دلم می خواهد شخصا در سال جاری همه این صداها را بشنوم.
شبد *اروپام*4*541 * 1528 *9122* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال پیوستن بنیانگذار فیسبوک به جمع مشتاقان ورود به کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..