تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور بوش از نوع برخورد رسانه ها با ترامپ انتقاد کرد

مشاور رئیس جمهور اسبق آمریکا از نوع برخورد رسانه ها با دونالد ترامپ انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بی بی سی، مشاور جرج بوش نوع برخورد رسانه ها با رئیس جمهور جدید آمریکا را به باد انتقاد گرفت.

«برادلی بلیکمن» مشاور ارشد سابق به جرج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: در نشست خبری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رویدادهایی پیش آمد که جالب توجه است.

وی افزود: دولت ترامپ تازه کارش را شروع کرده است و باید به آن اجازه داد تا کارش را انجام دهد. ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده است و چهار سال این مسئولیت را برعهده خواهد داشت. باید به وی فرصت داد.

بلیکمن با بیان این که نوع برخوردی که رسانه ها با ترامپ داشته اند، بی سابقه است گفت: هرگز در گذشته شاهد چنین وضعی نبوده ام و این رفتار، کاملا توجیه ناپذیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور بوش از نوع برخورد رسانه ها با ترامپ انتقاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..