تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: اگر قرار باشد کشتی هم بگیرم برنامه ام مسابقات جهانی سال 2018 است

قهرمان المپیک لندن گفت:در صورتی که قرار باشد بار دیگر روی تشک کشتی حاضر شوم هدفم حضور در رقابت های جهانی سال 2018 است.


دارنده مدال برنز المپیک ریو درباره برنامه های آینده اش در کشتی گفت:به طور حتم که به رقابت های جهانی سال 2017 نخواهم رسید اما در صورتی که احساس کنم هنوز هم می توانم کشتی بگیرم و تیم ملی به وجودم نیاز دارد تمریناتم را برای حضور در رقابت های جهانی 2018 برنامه ریزی خواهم کرد. 


وی تاکید کرد:در حال حاضر پتانسیل کشتی فرنگی بسیار خوب است و مطمئن هستم نفراتی  وجود دارند که جایگزین من شوند اما در صورت نیاز حتماً به کشتی کمک خواهم کرد. 


دارنده 2 مدال برنز جهان درباره علی اشکانی سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت:اشکانی گزینه بسیار خوبی برای کشتی فرنگی است چرا که خودش سال ها در تیم ملی حضور داشته،عنواندار جهان است و با تحصیلات عالیه ای که دارد حتما به درد تیم ملی می خورد،فقط اینکه باید به این مربی فرصت داد تا بتواند توانمندی های خودش را ثابت کند.  


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: اگر قرار باشد کشتی هم بگیرم برنامه ام مسابقات جهانی سال 2018 است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..