تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک تبلت 12.2 اینچی معرفی نشده از لنوو با برند یوگابوک در آمازون مشاهده شد

به‌تازگی یک تبلت معرفی نشده از شرکت لنوو، از سری یوگابوک در فروشگاه آنلاین آمازون رؤیت شده است. 

تبلت ۱۲.۲ اینچی لنوو یوگابوک به‌تازگی در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است و صفحه‌ی مربوط به این محصول همچنان در حالت فعال قرار دارد. باید گفت یوگابوک بزرگ هنوز به‌صورت رسمی توسط لنوو معرفی نشده و به همین دلیل منطقی است که امکان فروش آن وجود نداشته باشد. البته باید اشاره کنیم تصاویر این محصول در حال حاضر از دسترس خارج و قیمت دستگاه مورد اشاره ۲۹۹ دلار تعیین شده است. مشخصا چنین قیمتی در مقایسه با یوگابوک اولیه‌ی لنوو که سال گذشته معرفی شد، کم‌تر است. هنگامی که اولین سری این دستگاه معرفی شد، از نمایشگری ۱۰ اینچی بهره می‌برد و قیمت آن ۴۹۹ دلار تعیین شده بود و با توجه به همین موضوع، می‌توان گفت مدل بزرگ‌تر یوگابوک قطعا قیمتی کمتر از مدل قبلی خود نخواهد داشت.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از مدل جدید یوگابوک در دسترس قرار گرفته است، این محصول سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که مدل قبلی یوگابوک که هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد نیز همین نسخه از اندروید را اجرا می‌کند. پردازنده‌ی یوگابوک ۱۲.۲ اینچی هنوز مشخص نیست؛ ولی اشاره شده که شامل ۴ هسته‌ی پردازشی است. افزون بر آنچه گفته شد، وب‌سایت Tablet Monkeys اعلام کرده است که چیپ‌ست محصول مورد بحث Atom x5-Z8550 اینتل خواهد بود. این پردازنده در مدل ۱۰ اینچی یوگابوک نیز به کار گرفته شده بود. نمایشگر ۱۲.۲ اینچی یوگابوک جدید لنوو رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل خواهد داشت و وزن آن تقریبا یک کیلوگرم خواهد بود. حافظه‌ی رم دستگاه یادشده ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۲۸ گیگابایت است. عمر باتری یوگابوک جدید لنوو به لطف باتری با ظرفیت ۱۰۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، حدود ۱۵ ساعت اعلام شده است.

مشخصات فنی این محصول که به آن‌ها اشاره شد، همگی در حد استاندارد هستند. یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت در مدل ۱۲.۲ اینچی یوگابوک و مدل قبلی این محصول می‌شود، سیستم‌عامل سفارشی‌شده‌ی آن است. البته اپلیکیشن‌های گوگل نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده‌اند. علاوه بر این، محصول یادشده مجهز به نوار وظیفه‌ای خواهد بود که اپلیکیشن‌های بازشده را نشان می‌دهد و امکان تغییر ترتیب آن‌ها نیز توسط کاربر وجود دارد. نوار وظیفه‌ی یوگابوک جدید لنوو شبیه به آنچه در اندروید خالص مشاهده کرده‌اید، نیست؛ اما می‌توانید آن را در سیستم‌عامل‌های دیگری که بر پایه‌ی اندروید توسعه داده شده‌اند (از جمله Remix OS) مشاهده کنید. در صورتی که با Remix OS آشنایی ندارید، می‌توانید بررسی زومیت از این سیستم‌عامل را مطالعه کنید. در صفحه‌‌ی مخصوص مدل جدید یوگابوک در آمازون، اشاره‌ای به ضدآب بودن این محصول نشده است، اما تصویری از تبلت منتشر شده که نشان‌گر ضدآب بودن آن است. همچنین ظاهرا این تبلت از درگاه یو‌اس‌بی نوع سی بهره می‌برد و علاوه بر این یک پورت یواس‌بی ۲.۰ نیز ارائه می‌دهد. این محصول همچنین از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ و GLONASS و نیز وای‌فای 802.11a/b/g/n پشتیبانی می‌کند. از آنجا که یوگابوک ۱۲.۲ اینچی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، نمی‌توان در مورد زمان دقیق عرضه‌ی این محصول به بازار صحبت کرد. گفته می‌شود دستگاه یادشده در رنگ‌های خاکستری و صورتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از یوگابوک جدید لنوو مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک تبلت 12.2 اینچی معرفی نشده از لنوو با برند یوگابوک در آمازون مشاهده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..