تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MEmu Android Emulator؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز

سازندگان MEmu Android Emulator مدعی هستند کارکرد این نرم افزار دو برابر bluestacks است.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کاربران علاقه مندند فضای اندروید را در لپ تاپ یا رایانه شخصی خود داشته باشند. این کار مزایای زیادی دارد و به دلایل مختلفی انجام میشود، برای مثال برای بهره مندی از صفحه بزرگتر رایانه های شخصی و یا استفاده از برنامه ای که مشابه ویندوزی ندارند ولی کارکردن در محیط ویندوز راحت تر است و بسیاری دلایل دیگر.

حتی ممکن است برخی از شبکه های اجتماعی را که نسخه ویندوز ندارند را بخواهید در رایانه داشته باشید.

برای این منظور نرم افزار های متعددی ارائه شده است که از مشهور ترین آنها میتوان به bluestacks ،You wave ،Andy  و... اشاره کرد. اما امروز نرم افزاری را به شما پیشنهاد میکنیم که مدعی است که در آزمایش عملکرد بنچمارکی حدود دوبرابر bluestacks را کسب کرده است. این نرم افزار MEmu Android Emulator نام دارد.

دانلود MEmu Android Emulator ؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز از ویژگی ها این نرم افزار:
امکان اجرای نرم افزارها و بازی های اندروید در ویندوز قابلیت استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی در کامپیوتر راه اندازی سریع و روان اندروید مناسب برای تجربه و لذت بازی های اندروید با بالاترین کیفیت در کامپیوتر امکان اجرای مستقیم چندین شبیه ساز اندروید در پنجره های مختلف در ادامه میتوانید نسخه 2.9.2.0 این نرم افزار را برای ویندوز دانلود و نصب کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود MEmu Android Emulator ؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوزدانلود MEmu Android Emulator ؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود MEmu Android Emulator ؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز

 

 • دانلود و مشخصات فایل


 دانلود نرم افزار ضروری Adobe Flash Player 21.0.0.242 دانلود نرم افزار ضروری Adobe Flash Player 21.0.0.242 دانلود نرم افزار ضروری Adobe Flash Player 21.0.0.242
قسمت اول                      قسمت دوم                    قسمت سوم
 حجم: مجموعا 258 مگابایت (هر سه قسمت دانلود شود)
نسخه:2.9.2.0
 سیستم عامل:ویندوز
نوع فایل: rar

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MEmu Android Emulator؛ بهترین شبیه ساز اندروید در ویندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..