تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام نتانیاهو ضد انقلاب را به جان هم انداخت!

به گزارش افکارنیوز،

نتانیاهو در این پیام ویدئویی که به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی در کانال رسمی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در یوتیوب منتشر شده، تصمیم خود برای مذاکره با رئیس‌جمهور جدید آمریکا، درباره «چگونگی مقابله با تهدید رژیم ایران که خواهان نابودی اسرائیل است» یادآوری کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً گفته است که دست کم پنج طرح برای مقابله با توافق هسته‌ای ایران آماده دارد که در اولین دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، این ایده‌ها را در میان خواهد گذاشت.

نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه پیام ویدئویی خود اذعان کرده که در سال‌های نخست‌وزیری‌اش «بسیار در مورد ایران» صحبت کرده است اما «به میزان کافی» در مورد مردم ایران صحبت نکرده و مردم ایران را «خطاب قرار نداده است».

آقای نتایاهو تصریح کرده که می‌داند مردم ایران ترجیح می‌دهند یک زندگی بدون ترس را تجربه کنند، و می‌داند «سخن گفتن آزادانه» خواست آنهاست و می‌خواهند که «بدون هراس از شکنجه یا اعدام » هر که را می‌خواهند دوست داشته باشند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرده که مردم ایران و اسرائیل روزی بار دیگر آزادانه در «تهران و اصفهان، و تل‌آویو و اورشلیم» با یکدیگر دیدار کنند، و تأکید کرده که «متعصبان نباید پیروز شوند و بی‌رحمی آنها نباید بر مهربانی ما چیره شود».

او تصریح کرده که مردمان ایران و اسرائیل «می‌توانند دست در دست هم در جهت آینده‌ای صلح‌آمیزتر و سرشار از امید بیشتر برای هر دو ملت فعالیت کنند».نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان یادآور شده که «ما باید بر ترور و استبداد فائق آییم، و اطمینان حاصل کنیم که آزادی و دوستی، پیروز نهایی خواهد بود».

این سخنان در حالی از زبان نتانیاهو بیان می شود که بسیاری از اپوزیسیون سخنان وی را مورد تمسخر قرار داده حتی تلویزیون بی بی سی هم این سخنان را مورد قبول ندانست و اعلام نمود که وی در چند سال گذشته بار ها ایرانیان را به حمله اتمی تهدید نموده است.

نکته جالب در این میان درگیری ضد انقلاب خارج نشین بر سر موضوع گیری بر سر این پیام ویدئویی است. مثلا سعید قاسمی نژاد که خود را مدیر دانش آموختگان لیبرال می داند در یادداشتی در فیس بوک خود با دفاع از این پیام نتانیاهو می نویسد:”همراه با حکومت اسلامی نشویم و خودمان را همسان جموری اسلامی نشان ندهیم، از گروههایی مثل نایاک و امثال آن که می خواهند جمهوری اسلامی و دولتش را به عنوان نماینده مشروع ما به جهان معرفی کنند دوری کنیم، جمهوری اسلامی نماینده و برگزیده ما نیست”

وی در این متن تلاش دارد این گونه القا نماید که مردم ایران از حکومت آن جدا هستند و فاصله زیادی از آن دارند و مخاطب پیام نتانیاهو مردم ایران بوده است . وی در یادداشت خود نمی گوید همین فرد طبق ااسناد و گفته ها شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل که سال گذشته مرد بزرگترین ثمره دولت خود را جلوگیری از حمله نتانیاهو به ایران دانسته بود. و در اسنادی دیگر همین نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی سه بار می خواست به بهانه های واهی به ایران حمله کند.

در راستای مخالفت با این دیگاه طیف خود باخته اپوزیسیون پیمان عارف زندانی سابق که به دلیل اختلافات مالی با هم کیشان خود در ترکیه چندی پیش توسط دستگاه امنیتی ترکیه به لبنان تبعید شده می گوید:”کارى که گروه موسوم به دانش آموختگان لیبرال در ایران با لیبرالیسم میکند دقیقا همان کارى است که بلشویک ها در روسیه ابتداى قرن ٢٠ با مارکسیسم کردند!به عنوان یکى از مؤسسین این گروه که البته خیلى زود خود از آن جدا شدم ؛ از عملکرد آن بسیار متاسفم و گمان میکنم لیبرال هاى اصیل ایرانى باید اول تکلیف این گروه را به عنوان مانع جدى بسط لیبرالیسم در ایران مشخص کنند.”

این متن نشان می دهد اختلاف بر سر اصول در جبهه چند پاره اپوزیسیون مبارز بر علیه جمهور یاسلامی ایران چقدر زیاد است تا جایی که این افراد آشکارا یکدیگر را به دیکتاتوری و وطن فروشی متهم می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام نتانیاهو ضد انقلاب را به جان هم انداخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..