تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا تیم وزارت بهداشت جلسه شورای عالی بیمه را ترک کرد؟

به گزارش افکارنیوز،

دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوال که خواستار علت  خروج معاونان درمان و پرستاری وزارت بهداشت از جلسه شنبه گذشته شورای عالی بیمه شد، گفت: جلسات شورای عالی بیمه مقرراتی دارد و همچنین توافقاتی نیز برای رسمی بودن آن صورت می گیرد که تلقی تیم وزارت بهداشت این بود که این مقررات و توافقات رعایت نشده و در نتیجه جلسه را ترک کرده اند.

وی با اشاره به ۶ دستور کار جلسه اخیر شورای عالی بیمه، افزود: یکی از این ۶ دستور مربوط به تعرفه خدمات پرستاری در منزل بود که توسط خود وزارت بهداشت پیگیری می شد.

حریرچی توضیح داد: وزارت بهداشت در دو مرحله پیشنهاد خود را در زمینه تعرفه خدمات پرستاری در منزل به شورای عالی بیمه ارائه داده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سئوال مجدد خبرنگار که چرا به رغم اینکه تعرفه خدمات پرستاری در منزل پیشنهاد  وزارت بهداشت بود و می بایست در جلسه از آن دفاع می کردند، اما از جلسه خارج شده اند، گفت: همانطور که گفتم، از نظر تیم وزارت بهداشت، مقررات و توافقات بر سر تشکیل جلسات شورای عالی بیمه رعایت نشده بود.

این در حالی است که در جلسه شنبه گذشته شورای عالی بیمه که به ریاست علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اعضای رسمی این شورا تشکیل شد، از نمایندگان جامعه پرستاری نیز دعوت شده بود که به جلسه بیایند. اما، این موضوع با اعتراض تیم وزارت بهداشت همراه شد و در نتیجه، آنها این جلسه را ترک کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا تیم وزارت بهداشت جلسه شورای عالی بیمه را ترک کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..