تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکسان سازی نرخ آرد امری ضروری است

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: یکسان سازی نرخ آرد یکی از عوامل ایجاد فضای رقابتی در حوزه نان است.

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت یکسان سازی نرخ آرد و گندم اظهار داشت: یکسان سازی نرخ آرد یکی از عوامل ایجاد فضای رقابتی در حوزه نان است که عدم اجرای آن اجهاف در حق نانوایان آزاد پز است.

وی افزود: در شرایط کنونی آرد یارانه پز با قیمت 665 و آزاد پز 900 تومان در اختیار نانوایان قرار می گیرد که تفاوت نرخ آرد موجب ایجاد رانت می گردد.

کرمی با اشاره به اینکه یکسان سازی آرد سال 89 برای اولین بار کلید خورد، گفت: اجرای مجدد یکسان سازی نرخ آرد و گندم علاوه بر رقابت سالم میان نانوایان، افزایش کیفیت و رضایتمندی مردن را به همراه دارد.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی تصریح کرد: یکسان سازی نرخ آرد و گندم باید هر چه سریع تر عملیاتی شود چرا که در غیر اینصورت واحد های صنعتی به سبب ارزان بودن نان سنتی یکی پس از دیگری تعطیل می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکسان سازی نرخ آرد امری ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..