تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام جدید عربستان به ترامپ

کابینه عربستان به ریاست پادشاه این کشور در پیامی از میل خود به تحکیم روابط با دولت جدید آمریکا به رهبری «ترامپ» خبر داد.


به نوشته «خبرگزاری‌ فرانسه» کابینه دولت عربستان در نشست هفتگی خود با ریاست «ملک سلمان»، پادشاه این کشور از تحکیم روابط بین عربستان سعودی با آمریکا و میل به توسعه و تقویت روابط دوجانبه سخن گفت.

کابینه دولت عربستان همچنین مراتب تبریکات خود را به مناسبت سوگند خوردن ترامپ که جمعه گذشته صورت گرفت، ابراز داشت.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، آمریکا و عربستان دهه‌ها است که روابط امنیتی و نفتی با هم دارند اما در زمان ریاست باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا این روابط به شدت تیره شد زیرا مقام‌های سعودی این حس را داشتند که اوباما تمایلی در ورود به نبردهای سوریه و دیگر کشمش‌های منطقه ندارد.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان نیز هفته گذشته اعلام کرده بود که انتظار دارد دولت ترامپ تعامل بیشتری را در غرب آسیا و جهان داشته و روابط با متحدانش را بازسازی نماید.

این در حالی است که ترامپ تهدید کرده که مانع ورود مسلمانان به خاک آمریکا می‌شود و حتی «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی او نیز «اسلام» را مذهب برنشمرده بلکه آن را ایدئولوژی سیاسی می‌داند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام جدید عربستان به ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..