تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدافع استقلال به خبر توافقش با صبای قم

مجیدی: کذب است؛

واکنش مدافع استقلال به خبر توافقش با صبای قم

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خبر توافقش با باشگاه صبا را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با انتشار خبر توافق میثم مجیدی با باشگاه صبا و فسخ قرارداد با باشگاه استقلال این بازیکن به شدت این خبر را تکذیب کرد.

 

مجیدی در این خصوص اظهار داشت: «این خبر را برخی از رسانه ها زدند و اصلا چنین نیست. من هیچ توافقی با باشگاه صبا نکردم که بخواهم به زودی بابت فسخ قرارداد به باشگاه استقلال بروم.»

 

این تکذیب مدافع چپ استقلال که نامه عدم حضور در تمرینات تیم را گرفته است در حالی صورت گرفت که خبر توافق این بازیکن با باشگاه صبا و فسخ قراردادش با آبی پوشان پایتخت در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

روزنامه گل

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدافع استقلال به خبر توافقش با صبای قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..