تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات پرس سینه با رعایت استانداردهای جهانی در قم برگزار می‌شود

مجید تلخابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی که در کمیته مسابقات هیئت پرورش اندام استان قم از ابتدای سال 95 صورت گرفته بود، بنا بود مسابقات پروش اندام و پرس سینه را در بهمن‌ماه برگزار کنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام استان قم افزود: استان قم در رشته پرورش اندام، رشد چشمگیری داشته که این افتخارات به مجموعه و جامعه پرورش اندام استان قم کمک می‌کند تا یک هیئت پویایی باشد.

وی ادامه داد: حضور 3 بازیکن در تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان و کسب عناوین مختلف در بخش‌های متنوع نشان‌دهنده رشد پرورش اندام قم است.

سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ با اشاره به اینکه امروزه مربیان استان از مطالب روز آگاه هستند، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های هیئت از ابتدا این بوده که مربیان را با علم تمرین روز و مسائل آناتومی ورزشی آشنا و آگاه سازند تا مشکلات جبران‌ناپذیری در این بخش رخ ندهد.

وی گفت: به لطف برگزاری دوره‌های مربیگری در سطوح مختلف که فدراسیون پرورش اندام برگزار کرده است، آمار مربیان استان که دارای مدرک تخصصی در این رشته شده‌اند افزایش‌یافته است.

تلخابی در مورد برگزاری مسابقات پرس سینه استان، بیان کرد: مسابقات پرس سینه به‌منظور شناخت افراد برتر استان در هر وزن و انتخابی تیم قم جهت اعزام به مسابقات کشوری از هشتم بهمن‌ماه کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان قم تصریح کرد: مسابقات پرس سینه برای نخستین بار در استان با رعایت تمام استانداردهای فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و با حضور و نظارت داوران بین‌المللی پیگیری می‌شود.

به گفته وی در تاریخ 29 بهمن‌ماه نیز مسابقات پروش اندام در سطح استان به انجام می‌رسد تا برترین فیزیک‌های بدنی قم مشخص شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات پرس سینه با رعایت استانداردهای جهانی در قم برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..