تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طاهری: نامه‌ای برای کی‌روش ننوشته‌ام

به گزارش آسمونی، علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود ولی متاسفانه داور با سوت‌هایی که زد قشنگی بازی را کاهش داد. البته کارشناسان باید درباره صحنه‌های این بازی نظر بدهند ولی روند سوت زدن به جریان بازی استرس تزریق کرد. مسئولان باید فکری به حال داوری کنند تا باعث قشنگ‌تر شدن بازی شود.

او درباره شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پولیانسکی با پرسپولیس گفت: بازیکنان و نمایندگان‌شان هر از چند گاهی به باشگاه می‌آیند و با هم صحبتی داریم ولی این دلیل بر فسخ قرارداد آن‌ها نیست.

طاهری درباره اعتراض امیر قلعه‌نویی مبنی بر عدم رعایت عدالت در برنامه سازمان لیگ بیان کرد: من فکر می‌کنم الان حساسیت چندانی در بازی‌ها وجود ندارد. البته در برنامه خیلی بازی‌ها ما زودتر بازی می‌کنیم و خیلی بازی‌ها آن‌ها زودتر بازی می‌کنند و این یک امر طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره روند دادگاه CAS بر سر مسئله شکایت مانوئل ژوزه خاطرنشان کرد: فعلا فقط دادگاه برگزار شده و نتیجه آن نیامده است.

در ادامه خبرنگاری از طاهری پرسید: “آیا شما نامه‌ی به اصطلاح فدایت شوم برای کی‌روش فرستاده‌اید؟” طاهری پاسخ داد: اولا این ادبیات اصلا خوب نیست. ثانیا من هیچ نامه‌ای ننوشته‌ام. کی‌روش با فدراسیون کار می‌کند نه با من.

طاهری همچنین واگذاری بلیت فروشی به باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه تاج دستور موکد داده، هر روز خبری نمی‌شود و چند بازی است که درآمدهای ما از دست می‌رود و مسئولان باید توجه خاص به این مسئله داشته باشند. فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال و باشگاه دارند پول از دست می‌دهند و ما به جد دنبال این مسئله هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طاهری: نامه‌ای برای کی‌روش ننوشته‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..