تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح وزیر راه تنها به علت حادثه قطار تبریز مشهد نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل سعیدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه اخیر قطار تبریز- مشهد، اظهار داشت: ما در خصوص حادثه قطار تبریز بر این اصرار هستیم که هفته بعد مجلس در جلسات علنی مجلس، جلسات استیضاحی تشکیل شود تا برای نخستین بار در جمهوری اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان متوجه شوند که در اثر بی انضباطی حادثه ای تلخ اتفاق می افتد و باید در حوزه های فعالیت خود تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی با صراحت به رهبری اعلام کرده بود که با هزینه ۴۰۰میلیاردی مشکلات ریلی وجود ندارد و خطای انسانی به صفر رسیده اما حادثه اخیر قطار تبریز – مشهد ما نمایندگان را به فکر واداشته و ما خواستار علت این حادثه به صورت شفاف از وزیر راه و شهرسازی هستیم تا این امر مقدمه ای برای فرهنگسازی برای پیشگیری از چنین حادثه های تلخی باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به پیگیری های مجلس برای رسیدگی به حادثه قطار تبریز- مشهد، گفت: در مجلس شورای اسلامی اکثر نمایندگان نامه ای با عنوان استیضاح وزیر راه و شهرسازی امضا شد و این استیضاح تنها به علت حادثه قطار تبریز نیست، بلکه وجود برخی بی انظباتی و بی نظمی در این وزارتخانه هم هست.

سعیدی ادامه داد: انتظار خانواده های داغدار حادثه قطار تبریز رسیدگی و علت یابی این حادثه است و ما به عنوان خادم خانواده های داغ دیده این امر را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: ما بارها تاکید ارایه اعتبار قطار تبریز میانه، اتوبان تبریز سهند، بزرگراه تبریز بازرگان، بزرگراه تبریز ارومیه را از وزیر راه و شهرسازی داشتیم، اما این مسئول هر زمان در پاسخ به سوال ما از عدم بودجه خبر می داد، در ارایه خدمات به استان آذربایجان شرقی تبعیض هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، این مسئول به همان اندازه ای که به بزرگراه های گیلان رسیدگی کرده به آذربایجان شرقی نیز به همان اندازه اعتباراتی اختصاص دهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بزرگراه تبریز- آذرشهر به پارکینگ تبدیل شده است، ابراز داشت: این استان استانی صنعتی است و صبح هر روز اتوبوس کارخانه ها کارکنان خود را از شهرک آخولا تا شهید سلیمی آذرشهر سوار می کنند که متاسفانه کارکنان صبح ها و در هنگام برگشت با ترافیک مواجه می شوند.

سعیدی نوسازی ناوگان حمل و نقل را یکی از خواست های اصلی و اساسی مردم دانست و افزود: فرسوده ترین ناوگان حمل و نقل در استان ما قرار دارد، ما در مسیر ترانزیت قرار گرفته ایم، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به توسعه رونق اقتصادی استان کمک می کند.

وی با اعلام این خبر افزود: در بعضی از شهرستان ها محل درآمد از محل حمل و نقل بین جاده ای است برای این امر وزیر باید نقشه راه داشته باشد چهارسال است که قرار است اقداماتی انجام شود که تاکنون انجام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح وزیر راه تنها به علت حادثه قطار تبریز مشهد نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..