تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 154 نفر گرفتار در برف در محور شهداد - کرمان

علی گنج گریمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی برف و کولاک در محور ساردوئیه - راین و گرفتار شدن چند خودرو در این مسیر به 8 نفر حادثه دیده در برف امدادرسانی شد.
وی با بیان اینکه سیل و آبگرفتگی امروز چهار خانه را در شهرستان کهنوج (جنوب استان کرمان) فرا گرفت، گفت: خانه های آسیب دیده به دلیل شدت سیلاب و نبود استحکام، خسارات مالی داشتند اما خوشبختانه خسارت جانی نداشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: سیل و آبگرفتگی در روستای کموخشک در محور کرمان -کوهبنان نیز امروز اتفاق افتاد که تیم های جمعیت هلال احمر ضمن ارزیابی مناطق آسیب دیده، به پنج نفر حادثه دیده این مسیر کمک کردند.
وی افزود: همچنین چهار خودرو در شهرستان قلعه گنج (جنوب کرمان) گرفتار سیلاب شدند که نیروهای جمعیت هلال احمر بسرعت وارد عمل شده و به افراد حادثه دیده امدادرسانی کردند.
گنج کریمی اظهار کرد: پایگاه های جمعیت هلال احمر در محمدآباد مسکون، دهبکری و جبالبارز مکان هایی را برای اسکان موقت افراد تدارک دیدند و پایگاه های راهداری همچنان مشغول بازگشایی مسیرهای مسدود هستند.
وی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر استان به صورت آماده باش در حال امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.
بارش باران و برف روز جمعه در اغلب مناطق استان کرمان آغاز شد و در دو روز به ویژه در جنوب استان شدت گرفت و باعث آبگرفتگی، مسدود شدن برخی راه ها و خسارات مالی شد.
بنابر پیش بینی هواشناسی، سامانه بارشی تا عصر فردا در کرمان فعال خواهد بود.
شبد*9122*7420*خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 154 نفر گرفتار در برف در محور شهداد - کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..