تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان سومین دور گفتگوی ایران، روسیه و ترکیه

کد خبر: ۴۶۷۲۹۱

۳۴۷  بازدید

سومین دور گفت‌وگوهای سه‌جانبه روسیه، ترکیه و ایران برای بررسی نهایی بیانیه مشترک سه کشور در اجلاس بین‌المللی آستانه، دقایقی پیش در هتل ماریوت آستانه، پایتخت قزاقستان پایان یافت.

خبرگزاری ایسنا: سومین دور گفت‌وگوهای سه‌جانبه روسیه، ترکیه و ایران برای بررسی نهایی بیانیه مشترک سه کشور در اجلاس بین‌المللی آستانه، دقایقی پیش در هتل ماریوت آستانه، پایتخت قزاقستان پایان یافت.

هیأت‌های سه کشور به ریاست لاورنتیف، اونال و جابری انصاری، امشب(دوشنبه) برای بررسی نهایی بیانیه مشترک تشکیل جلسه دادند و هر یک از طرف‌های شرکت‌کننده نظرات نهایی خود را در خصوص بندهای این بیانیه ارائه کردند.

اجلاس بین‌المللی آستانه که ظهر امروز دوشنبه با حضور هیأت‌های اعزامی از سوی دولت سوریه و گروه‌های مسلح معارض این کشور و سه کشور ضامن آتش‌بس جاری در سوریه افتتاح شد، عصر فردا، سه‌شنبه با قرائت بیانیه سه‌جانبه به کار خود پایان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان سومین دور گفتگوی ایران، روسیه و ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..