تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم و تصاویر

در حال بروز رسانی ...

برنامه این هفته نود از ساعت 22:37 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور این برنامه را به شهدای پلاسکو و خانواده آتش نشان ها تقدیم کرد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم و تصاویر

از مخاطبان برنامه 90 درخواست شده بود به احترام فداکاری آتش نشان ها و همدردی با آسیب دیدگان پلاسکو عدد"125" را به شماره 200090 ارسال کرده و  نظرسنجی امشب برنامه شرکت کنند.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم

طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است عواید ناشی از نطرسنجی امشب صرف ایمن سازی مدارس با نظارت سازمان آتش نشانی شود.

حمید حاج ملک داور گیلانی فوتبال کشورمان که عضوی از خانواده آتش نشانی است مهمان امشب برنامه 90 بود. وی که روز گذشته دیدار ماشین سازی و صبا از هفته هجدهم لیگ برتر را سوت زد، ابتدا به خانواده آتش نشانی و شهدای آتش نشان ضایعه پلاسکو را تسلیت گفت.

در ادامه کلیپی از ماجرای تلخ پلاسکو با سخنان عادل فردوسی پور پخش شد.

حاج ملک پس از این کلیپ گفت: دیدن این تصاویر داغم را تازه کرد. ای کاش در برنامه امشب 90 درمورد مسائل فوتبالی صحبت می کردیم. درست است من حادثه های زیادی را تجربه کرده ام اما نمی توانم خود را جای خانواده شهدای پلاسکو بگذارم.  یک جرقه کوچک سبب شد ساختمانی 18 طبقه فرو بریزد و یک ملت عزادار شوند. این امر نشان می دهد مسئل ایمنی رعایت نشده است.

وی افزود: کارشناسان و سخنگوی سازمان آتش نشانی درمورد این فاجعه صحبت کرده اند. همکارانم در میان ما نیستند. آن ها جزء خالص ترین و پاک ترین افراد بودند و برای نجات دادن جان هموطنان خود به این بلا گرفتار شدند. در شهری مثل صومعه سرا محل زندگی من شهرداری منابع مالی محدودی دارد. شهرداری موسسه غیر انتفاعی است و آتش نشانی هم زیرنظر شهرداری فعالیت می کند. باید نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بوجه با تزریق منابع مالی به شهرداری در راه ایمن سازی شهرها کمک کنند.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم

حاج ملک درباره این که آیا امکانات مناسبی برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: امیدوارم تحریم ها برداشته شود. چراکه تحریم ها در کمبود امکانات نقش دارد. امکانات کم و قدیمی در سازمان آتش نشانی تهران وجود دارد. باید با ساختمان هایی که ایمن نیستند به شکل جدی و بدون رودربایستی برخورد شود. امیدوارم با انجام نکات ایمنی دیگر این اتفاقات تکرار نشود. شهری مانند تهران می تواند امکانات آتش نشانی بهتری داشه باشد. نمی توانم وارد ریز ماجرا شوم و کارشناسان بهتر می توانند در مورد فاجعه پلاسکو نظر دهند.

این داور فوتبال کشورمان در پایان اظهار کرد: حقوق آتش نشان های تهرانی با دخل و خرجشان جور در نمی آید. در گیلان هم آتش نشان ها حقوق پایینی دارند.امیدوارم مسئولان به افزایش حقوق آتش نشان ها توجه کنند. ان شالله بیشتر فرهنگ سازی  شود و دست کم مردم ما از این اتفاق درس گرفته و در چهارشنبه سوری نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

فردوسی پور در ادامه به انتقاد از سلفی گرفتن های بی موقع، رفتار نادرست برخی از مردم در زمان مواجهه با اتومبیل های اورژانس پرداخت و کلیپی از این ناهنجاری های اجتماعی در زمان وقوع فاجعه پلاسکو پخش شد.

در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم

در ادامه مجری برنامه 90 به تشریح گل های هفته هفدهم لیگ پرداخت. همچنین جدول لیگ برتر و جدول گلزنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

ترین های هفته هفدهم بخش بعدی برنامه نود بود.

خلاصه و حواشی دیدار فولاد- پرسپولیس به عنوان نخستین دیدار هفته هفدهم روی آنتن رفت.

در ادامه خلاصه و حواشی دیدار سپاهان- نفت تهران پخش شد.

دربی مشهد بین سیاه جامگان و پدیده روی آنتن رفت.

خلاصه دربی کوچک تبریز بین گسترش فولاد و ماشین سازی پخش شد.

به مناسبت گل به خودی زودهنگام عبدالله کرمی در دیدار فولاد- پرسپولیس، کلیپی از سریع ترین گل های تاریخ لیگ فوتبال ایران با اجرای محمد حسین میثاقی روی آنتن رفت.

گل ثانیه چهار هادی عبدالله زاده بازیکن ابومسلم در سال 78 به ایرسوتر نوشهر،  به عنوان سریع ترین گل تاریخ فوتبال ایران معرفی شد. 

گل ثانیه 13 محمدرضا خلعتبری با لباس سپاهان به گسترش فولاد، گل بازیکن مس سرچشمه به پرسپولیس، گل ثانیه 47 علی سامره به پرسپولیس، گل ثانیه 20 ابراهیم توره به شاهین بوشهر با لباس سپاهان، گل ثانیه 10 غلامرضا رضایی شماره 10 سابق پرسپولیس در روز 91/10/10 به فجرسپاسی، گل علی رضا نیکبخت به کویت، گل بازیکن اردن به ایران در سال 82 که در نهایت منجر به شکست چهار بر یک شاگردان محمود الجوهری مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد، را می توان در زمره سریع ترین گل های تاریخ فوتبال ایران قرار داد.

خلاصه و حواشی دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان پخش شد.

تراکتورسازی- صنعت نفت ششمین دیدار هفته هفدهم بود که خلاصه و حواشی آن روی آنتن رفت.

صبا- پیکان و سایپا- ذوب آهن آخرین دیدارهای هفته هفدهم بودند که خلاصه و حواشی آن در برنامه امشب 90 پخش شد.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه امشب 90 بود. وی شهادت آتش نشان ها را تسلیت گفت.

کارشناسی داوری دیدار صبا - پیکان

برخورد امیرحسین صادقی و کیوان امرایی پنالتی نبود.

کارشناسی داوری دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان

گل آلویس نانگ به اشتباه آفساید اعلام شد.

کارت زرد دوم محمد طیبی به دلیل خطا روی کاوه رضایی درست بود.

کارشناسی داوری دیدار تراکتورسازی - صنعت نفت

محمد ابراهیمی به دنبال شبیه سازی باید از داور کارت زرد می گرفت.

کارشناسی داوری دیدار سایپا - ذوب آهن

غلامرضا رضایی به دلیل انجام خطای شدید روی مهران درخشان مهر باید از داور کارت قرمز می گرفت که حاج بابایی به کارت زرد اکتفا کرد.

کارشناسی داوری دیدار سپاهان - نفت تهران

درصورتی که موسی کولیبالی ارسلان مطهری مهاجم نفت را شارژ کرده باشد باید برای این تیم پنالتی گرفته می شد.

کارشناسی داوری دیدار فولاد - پرسپولیس

برحورد توپ به دست عبدالله کرمی پنالتی نبود.

محمد انصاری روی ساسان انصاری خطای پنالتی انجام داد.

عبدالله کرمی به پای چپ مهدی طارمی ضربه زد و باید برای پرسپولیس پنالتی اعلام می شد.

وحید امیری قبل از ارسال پاس گل به طارمی در آفساید نبود.

کارشناسی داوری دیدار گسترش فولاد - ماشین سازی

برخورد مدافع ماشین سازی با مهاجم گسترش پنالتی نبود.

خطای پنالتی روی حمید علی عسگری اعلام نشد.

در حال بروز رسانی ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..