تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت

تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت

 

جوانی صورت و ظاهر زیبا و مناسب یکی از دغدغه های نه تنها خانمها بلکه همه مردم است  با افزایش سن مقدار کلاژن در پوست اشخاص کاسته شده و سبب ایجاد چین و چروکهای مختلف و افتادگی پوست میشود . به گزارش ایران ناز یکی از راههای افزایش میزان کلاژن پوست استفاده از ماسکهای زیباییست .ماسک کلاژن به دو روش چروک ها را از بين مي برند‎ .اگر شما هم نگراني هايي در مورد ظاهر پوست خود در اثر افزايش سن داريد، احتمالا چيزهايي در مورد ماسک هاي کلاژن شنيده ايد. به دليل افزايش عرضه و فروش آنها در بازار، يافتن ماسک کلاژن ديگر سخت نيست. با مراجعه به اولين داروخانه يا مغازه ي آرايشي و بهداشتي با طيف وسيعي از مارک ها و کاربردها روبه رو مي شويد. با اين حال، ماسک کلاژن ارزان نيست و بهتر است قبل از خريد از نحوه ي کارکرد آن اگاهي پيدا کنيد.

 

ماسک صورت کلاژن چيست؟

 

اين ماسک ها در رده محصولات زيبايي ضدپيري جاي ميگيرند. آنها حاوي پروتئيني به نام کلاژن هستند، پروتئيني که 30 درصد کل پروتئين بدن را تشکيل مي دهد. بعد از 25 سالگي اين ماده کم کم انسجام خود را در بدن فرد از دست مي دهد، و پوست را مستعد چروک و پيري مي کند. اين ماسک ها به دنبال کندکردن اين روند هستند.

 

مکانيسم: با چسباندن ماسک، کرم و پد به پوست جذب شده و به دو روش چروک ها را از بين مي برند. در برخي موارد، ماسک باعث تحريک کلاژن سازي پوست مي شود. برخي ديگر مستقيما به پوست کلاژن وارد مي کنند. اين امر به هيچ روي آني نيست. درمان بايد منظم باشد و ماسک در مدت معيني روي پوست قرار گيرد. اين مدت زمان از هر برند به برند ديگر متفاوت است، بنابراين براي اطلاع دقيق تر بايد برچسب روي محصول را مطالعه کنيد.

 

در برخي موارد،ماسک کلاژن باعث تحريک کلاژن سازي پوست مي شود‎

 

ظاهر: شکل ماسک در هر برند متفاوت است، اما عمدتا به شکل پد يا کرم توليد مي شود. کرم را روي پوست صورت به جز چشم و دهان مي ماليد، اما پدها کمي متفاوت هستند. کمي حس ژلاتيني دارند و با سوراخ هاي دهان و چشم بيشتر شبيه ماسک وحشت هالووين هستند.

 

اثرگذاري: اگر ماسک هاي کلاژن را امتحان کرده ايد و هيچ تاثيري نداشته اند، به معني بي مصرف بودن اين ماسک ها نيست. جذب کلاژن ماسک در سطح ملکولي رخ مي دهد. گاهي ملکول هاي کلاژن يک برند بزرگ تر از آن هستند که جذب پوست شما شوند. از آنچه که صدها -اگر نگوييم هزاران برند- ماسک کلاژن در بازار وجود دارد، در اين مورد با متخصص پوست خود مشورت نماييد.

 

مطالب مرتبط

 

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

 

برطرف کردن جای جوش با این ماسک جادویی

 

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیرات ماسک کلاژن روی صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..