تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در پی افزودن نمایشگر جوهر الکترونیک به فیلیپ کاور دستگاه‌های خود است

سامسونگ ممکن است یک نمایشگر جوهر الکترونیک به فیلیپ کاور دستگاه‌های خود اضافه کند.

سامسونگ در حال بررسی افزودن یک ویژگی جدید و جالب به فیلیپ‌ کاور دستگاه‌های خود است. این ویژگی در واقع کاربردی کردن یک پتنت کره‌ای است.

این پتنت که یک سال از ثبت آن می‌گذرد، یک فیلیپ کاور قاب دستگاه‌ به همراه نمایشگر جوهر الکترونیک است که باعث زیبایی قسمت جلویی دستگاه می‌شود و از قابلیت لمس اختیاری برخوردار است. ویژگی لمس اختیاری را به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌توان خاموش کرد. تصاویر منتشرشده از این پتنت، کاوری را نشان می‌دهند که در آن قسمت جلوی دستگاه با دو پنجره پوشیده شده است. یکی از این پنجره‌ها کوچک است و در قسمت بالا قرار می‌گیرد و می‌توان از آن به‌منظور تعامل با صفحه‌نمایش اصلی استفاده کرد. پنجره بزرگ‌تر مربوط به قسمت جوهر الکترونیک است و مابقی سطح قاب را می‌پوشاند.

samsung flip cover case

این اولین باری نیست که سامسونگ یک فلیپ کاور هوشمند و تعاملی را آزمایش می‌کند. در ماه مارس ۲۰۱۶، این شرکت یک فیلیپ کاور با صفحه‌نمایش LED به بازار ارائه داد که از فناوری NFC (ارتباط میدان نزدیک با استفاده از بلوتوث) استفاده می‌کرد. در این فیلیپ کاور یک صفحه‌نمایش پنهان LED وجود داشت که قابلیت‌هایی نظیر نمایش آیکون‌های ساده و دریافت فرامین از طریق لمس برای کارهایی مثل رد کردن تماس و خاموش کردن آلارم گوشی دارا بود.

samsung flip cover case




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در پی افزودن نمایشگر جوهر الکترونیک به فیلیپ کاور دستگاه‌های خود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..