تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا فناوری تشخیص چهره جایگزین آی دی تاچ می شود؟

یکی از افراد مشهور در زمینه پیش بینی سخت افزاری محصولات اپل اعلام کرده است، فناوری تشخیص چهره جای گزین تاچ آی دی خواهد شد.

آیا فناوری تشخیص چهره جایگزین آی دی تاچ می شود؟به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از افراد مشهور در زمینه پیش بینی سخت افزاری محصولات اپل اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد در سری جدید گوشی های یعنی آیفون 8 سیستم 3D Touch را ارتقا دهد و با این پیشرفت، تاچ آی دی (حسگر اثر انگشت) حذف و فناوری تشخیص چهره جای گزین آن خواهد شد.

این فرد اعلام کرده است که مهندسان شرکت اپل می توانند فناوری تاچ آی دی را نیز در کنار این فناوری حفظ کنند. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا آپل از چنین فناوری در سری جدید گوشی های خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا فناوری تشخیص چهره جایگزین آی دی تاچ می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..