تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر خبرها و عکس‌های تازه از پلاسکو نباشید، خبرنگاران را از منطقه بیرون کردند

منتظر خبرها و عکس‌های تازه از پلاسکو نباشید، خبرنگاران را از منطقه بیرون کردند

جامعه > حوادث - عصر امروز و در اواخر نخستین نشست خبری بحران پلاسکو، مدیر روابط عمومی شهرداری تهران گفت: بر اساس درخواست نیروهای انتظامی وامدادی و همچنین مصوبه ستاد بحران شهر تهران، از این پس شاهد حضور حداقلی خبرنگاران در محدوده کارگاهی پلاسکو خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهرام گیل‌آبادی گفت: با توجه به مصوبه ستاد بحران و درخواست نیروهای انتظامی و امدادی حضور خبرنگاران از امشب در محدوده کارگاه پلاسکو کاهش می‌یابد. سهمیه خبرنگاران 30 نفر است و بر همین اساس تنها یک نفر از هر رسانه می‌تواند در محل حادثه حضور پیدا کنند.

اکنون ایسنا که در پنج روز گذشته حادثه پلاسکو، پوشش گسترده‌ای از این حادثه داشته است، چنین گزارش داده است: «این سخنان گیل‌ابادی باعث شد بسیاری از خبرنگاران اجازه ورود به محدوده کارگاهی پیدا نکنند و بسیاری از خبرنگارانی که این روزها گاه و بی‌گاه و بنا به دلایلی نامشخص هر از چندگاهی به بیرون از محدوده هدایت می‌شدند، دیگر رسما حضورشان در محدوده کارگاهی ممنوع اعلام شود و هنوز ساعتی از برگزاری نشست خبری نگذشته بود که بار دیگر خبرنگاران را به بیرون از محدوده کارگاهی هدایت کرده و از آن‌ها خواستند که محدوده را ترک کنند.»

با این حساب دیگر نباید انتظار خروج عکس‌های متنوع و خبرهای مختلف و لحظه‌ای از پلاسکو را داشته باشیم. تنها می‌توان به خبرهای رسمی که از سوی سیدجلال ملکی، سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو که البته به طور رسمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی هم دارد، اعلام می‌شود، استناد کرد. البته مسئولان دیگری هم در روزهای گذشته اطلاع‌رسانی کرده اند. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر خبرها و عکس‌های تازه از پلاسکو نباشید، خبرنگاران را از منطقه بیرون کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..