تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ سه مغنی در چاه + تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

موسی خانی گفت  : یکی از مغنی ها که جوانی ۲۵ ساله است  در عمق ۶۰ متری چاه یک باغ ویلا در حومه روستای کورانه، گیر افتاده بود که دو همراه وی برای نجاتش وارد چاه شدند اما خود انها هم در چاه گرفتار می شوند.

گرفتار شدن سه مغنی در چاه

به گفته معاون عملیات آتش نشانی قزوین ، بعداز گذشت چند دقیقه باغبان باغ متوجه این حادثه می شود و به آتش نشانی قزوین اطلاع می دهد.

موسی خانی افزود : ماموران آتش نشانی این جوان 25 ساله را بدون علائم حیاتی از چاه خارج کردند و با تلاش نیروهای اورژانس مصدوم احیا و به بیمارستان رازی منتقل شد که در نهایت وی در بیمارستان فوت کرد.

گرفتار شدن سه مغنی در چاه

وی افزود : مامور آتش نشانی هم که برای نجات این مرد جوان وارد چاه شده بود بعلت سردی آب و کمبود اکسیژن داخل چاه دچار شوک و تنگی نفس شد و نیروهای اورژانس او را برای درمان به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل کردند .

مرگ سه مغنی در چاه + تصاویر معاون عملیات آتش نشانی قزوین با بیان اینکه شش تا هفت متر از چاه آب بود  گفت : برای بیرون کشیدن جسد دو مغنی دیگر از غواصان کمک گرفته شد .

موسی خانی گفت : غواصان اتش نشانی پس از سه ساعت تلاش جسد دو مغنی دیگر را از آب بیرون کشیدند.

 وی افزود :  این سه کارگر تبعه افغان بودند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ سه مغنی در چاه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..