تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل جنجالی ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس مشخص شد

ثبت اخطار ابراهیم‌زاده به نام باتیستا!

دلیل جنجالی ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس مشخص شد

هافبک گسترش فولاد تبریز بر خلاف بر اساس اعلام داور فقط یک اخطار در بازی با پرسپولیس دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، قضاوت آخرین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر را احمد صالحی بر عهده داشت. داوری این دیدار با حواشی خاصی همراه بود اما بارزترین آن اتفاقی بود که برای مسعود ابراهیم زاده، بازیکن گسترش فولاد رخ داد.

 

داور در نیمه اول بازی کارت زردی را به این بازیکن داد و نیمه دوم نیز دومین کارت زرد خود را دریافت کرد. در این لحظه همه انتظار اخراج ابراهیم زاده را داشتند اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد.

 

حرف و حدیث ها بسیار بود تا گزارش داور بازی منتشر شد و بر این اساس اولین کارت زرد ابراهیم زاده به نام مگنو باتیستا ثبت شده است!

 

طبق شنیده ها احمد صالحی دلیل دریافت کارت زرد این باتیستا را اعتراض او به اعلام کرده است.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل جنجالی ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..