تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گادوین منشا به احتمال جدایی اش از پیکان

نمی دانم دلیل اینکه اجازه صحبت ندارم چیست؛

واکنش گادوین منشا به احتمال جدایی اش از پیکان

مهاجم کامرونی تیم پیکان نسبت به جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پیکان دیروز در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2-1 به تراکتورسازی باخت و اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

 

یکی از نکات جالب این مسابقه نیمکت نشینی گادوین منشا بود. بازیکنی که از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد امد اما نتوانست کارایی لازم را داشته باشد.

 

مجید جلالی بسیار ناراحت است و می گوید که این بازیکن را هوایی کرده اند و او تمرکز کافی را ندارد و می خواهد از جمع خودروسازان جدا شود.

 

منشا در همین رابطه اظهار داشت: «من در حال حاضر اجازه صحبت کردن ندارم و دلیلش را هم نمی دانم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که می خواهد از جمع خودروسازان جدا شود خاطرنشان کرد: «نه چنین چیزی نیست. من دیروز هم برای پیکان بازی کردم. بیشتر از این هم نمی توانم صحبت کنم.»

کاپ

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گادوین منشا به احتمال جدایی اش از پیکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..