تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم آفتاب سوزان Sunshine

دانلود فیلم Sunshine 2007 دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم Sunshine 2007 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

نام فارسی : آفتاب سوزان

 زبان : فارسی + زبان اصلی

صوت دوبله بصورت جداگانه

سال تولید : ۲۰۰۷

محصول کشور : انگلستان

ژانر : ماجراجویی | علمی تخیلی | هیجان انگیز

امتیاز IMDB از ۱۰ : ۷٫۳

کیفیت : BluRay 720p1080p

کارگردان : Danny Boyle

ستارگان :Chris Evans, Rose Byrne, Cillian Murphy

خلاصه داستان فیلم Sunshine 2007 :سال ٢٠۵٧. کره زمین در معرض تهدیدی بزرگ قرار دارد. خورشید مانند گذشته قادر به گرم کردن کره زمین نیست و از این رو ادامه زندگی انسان ها نیز با خطر مواجه شده است. تنها یک راه امیدبخش برای تغییر وضعیت باقی مانده است: سرنشینان سفینه فضایی «ایکاروس ٢» که به سوی خورشید در حرکت است. هدف این ماموریت ایجاد فعل و انفعالات درونی تازه درون خورشید به وسیله کلاهک های هسته ای است. هفت سال قبل سفینه «ایکاروس ١» به همین منظور راهی سفر شده و ماموریت اش ناکام مانده بود، اینک همه دنیا نفس را درون سینه حبس کرده و منتظر سرانجام ماموریت این هشت نفر است.

لینک های دانلود

آموزش حل مشکل نداشتن تصویر در نسخه کم حجم فیلم ها اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم آفتاب سوزان Sunshine»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..