تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالقدر: بازار قزوین از نظر ایمنی در شرایط مطلویی نبوده و نیازمند رسیدگی سریع است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اصحاب رسانه استان قزوین به پاس خدمات  آتش‌نشانان در ایستگاه شهید بابایی حضور یافته و از زحمات ایثارگرانه آنها تقدیر و تشکر کردند.

همه ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در غم شهادت عزیزان آتش‌نشان در پی حادثه اندوهناک آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو سیاه پوش شدند.

پس از اعلام حادثه غم‌انگیز آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران که منجر به شهدات تعدادی از غیور مردان آتش نشانی تهران شد، آتش‌نشانان قزوین با نصب و برافراشتن پرچم‌های سیاه رنگ و سیاه پوش کردن دیوار و سر درب ایستگاه‌ها با آتش‌نشانان گرفتار شده در حادثه ساختمان پلاسکو اظهار همدردی کرده و به سوگ نشستند.

ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بازار قزوین از نظر ایمنی در شرایط مطلویی نبوده و نیازمند رسیدگی سریع است.

وی بیان کرد: حادثه پلاسکو گرچه غم بزرگی بر دل‌های ملت ایران نشاند اما درس عبرتی برای همه مردم و مسئولان بود تا نسبت به ایمن‌سازی اماکن عمومی و مجتمع‌های تجاری اقدامات سریع و جدی انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با اشاره به جان‌فشانی‌های آتش‌نشانان تصریح کرد: حادثع پلاسکو صحنه ایثارگری و فداکاری جانانه آتش‌نشانان بود و تا همیشه تاریخ در یاد ملت خواهد ماند.

ذوالقدر با بیان این مطلب که عکس‌های سلفی حادثه پلاسکو برخی افراد جاهل داغی بزرگ بر دل مردم گذاشت، ادامه داد: فرهنگ‌سازی در زمینه ایمن‌سازی و همچنین کمک به هم‌نوعان در حوادث ناگوار باید بیش از پیش در جامعه بیان و نهادینه شود و این مهم با مشارکت اصحاب رسانه محقق خواهد شد.

وی گفت: با بروز حادثه تلخ پلاسکو و به پاس قددرانی از آتش‌نشانان فداکار از تمام مردم و شهروندان تقاضا دارم امسال چهارشنبه آخر سال بدون ترقه برگزار شود و این امر باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین نسبت به آموزش رایگان اصول ایمنی و آتش‌نشانی به اصحاب رسانه استان قزوین اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالقدر: بازار قزوین از نظر ایمنی در شرایط مطلویی نبوده و نیازمند رسیدگی سریع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..