تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت تمام استخدامی‌ها در برنامه ششم توسعه ‌با نیروی ماندگار استانی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حسین هاشمی تختی عصر امروز در دیدار با حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس با تأکید بر لزوم توسعه در حوزه صنعت در هرمزگان اظهارداشت: در برنامه ششم توسعه بر بکارگیری و استفاده از توان نیروی ماندگار در برخی از استان‌ها تاکید شده است.

وی در ادامه بیان‌داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در برنامه ششم توسعه در تمامی استخدامی‌ها اولویت به نیروی ماندگار استانی داده‌شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: توسعه منطقه ویژه در راستای تعالی رشد صنعت برای مردم استان هرمزگان بایستی دارای ویژگی‌های مختلف از جمله استمرار مشاغل موجود و رشد اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری در تولید داشته باشد.

هاشمی تختی همچنین گفت: شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود که توانمندی و رشد کارشناسان استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه زیربنایی صنعت در هرمزگان می‌تواند چرخه و زنجیره تولیدات صنعتی را به نقطه خودکفایی برساند گفت: منطقه ویژه اقتصادی غرب شهر بندرعباس پتانسیل گسترش و حضور صنایع دیگری که در حال حاضر در استان نیست را دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان هرمزگان به رونق اقتصادی در هرمزگان اشاره و بیان‌کرد: می‌توان با تکیه‌بر توان و تخصص نیروهای داخلی به خودکفایی تولیدات صنعتی رسید و پرونده واردات صنعتی را برای همیشه بست.

هاشمی تختی در بخش دیگری از سخنان خود ابرازداشت: حضور، ایجاد و گسترش صنایع غرب در شهر بندرعباس باید با اولویت برای ساکنان هرمزگان سوددهی داشته و شرایطی فراهم شود که استفاده از توان نیروی کارشناس و متخصص در این حوزه از نیروی ماندگار استانی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت تمام استخدامی‌ها در برنامه ششم توسعه ‌با نیروی ماندگار استانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..