تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استودیو مستقل Yacht Club از عرضه بازی Shovel Knight برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد

استودیو مستقل Yacht Club از عرضه بازی Shovel Knight برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد

استودیو مستقل یات کلاب گیمز، بازی‌های دو بعدی Shovel Knight: Treasure Trove و Shovel Knight: Specter of Torment را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Shovel Knight در سبک سکو‌بازی و با دنیایی دوبعدی است که پس از موفقیت در کمپین کیک‌استارتر توسط استودیو مستقل Yacht Club Games ساخته و منتشر شد. به تازگی این استودیو اعلام کرده که بازی‌ Treasure Trove با قیمت ۲۵ دلار و نسخه مستقل Specter Torment با قیمت ۱۰ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی‌ها در نظر گفته نشده است.

 

این استودیو پس از تایید عرضه بازی خود برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد که نام نسخه کامل بازی به Shovel Knight: Treasure Trove تغییر یافته است. البته همه افرادی که هم‌اکنون بازی Shovel Knight را در اختیار دارند، در آینده می‌توانند با به‌روزرسانی رایگان بازی، آن را به Treasure Trove با کمپین‌های جدید ارتقا دهند.

 

سازنده بازی بخش تازه‌ای با نام Sound Test معرفی کرد که همه آهنگ‌های بازی را دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و این بخش در یک به‌روزرسانی رایگان به همه نسخه‌های بازی اضافه خواهد شد. همچنین می‌توانید کمپین‌های  Specter of Torment و Plague of Shadows را به صورت نسخه جداگانه‌ای برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ خریداری کنید.

 

1

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استودیو مستقل Yacht Club از عرضه بازی Shovel Knight برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..