تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به کروم بوک های سال 2017 و پس از آن افزوده خواهد شد

قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به کروم بوک های سال 2017 و پس از آن افزوده خواهد شد

ایده پشتیبانی کروم بوک ها از اپلیکیشن های اندرویدی ایده جدیدی نیست، و در واقع سال گذشته تعدادی از کمپانی های تولیدکننده چنین امکانی را به دستگاه های خود افزودند. گرچه تعداد این محصولات زیاد نبود ولی شروع خوبی بود و خبر خوب اینکه از سال 2017 به بعد، تمامی کروم بوک ها از اپلیکیشن های اندرویدی نیز پشتیبانی می کنند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این ادعا بر اساس آنچه در وبسایت Chromium Projects گوگل دیده شده مطرح شده است. در این وبسایت اظهار شده:


تمامی کروم بوک هایی که در سال 2017 و پس از آن عرضه می شوند و همچنین کروم بوک هایی که در فهرست زیر ذکر شده اند از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی خواهند کرد.


در ادامه در این وبسایت فهرستی از مدل های مختلف از کمپانی های مختلف مانند ایسر، ایسوس، اچ پی و لنوو ذکر شده که در آینده از امکان پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی برخوردار خواهند شد.


البته افزوده شدن چنین امکانی به کروم بوک ها خیلی تعجب آور نیست، چرا که پشتیبانی از این اپلیکیشن ها به ویژگی متداولی تبدیل شده است، اما نکته مثبت این است که گوگل در این خصوص به حرف آمده و با توجه به اینکه سال 2017 آغاز شده به نظر می رسد کاربران کروم بوک سال مهیجی را در پیش رو داشته باشند.


در واقع در CES 2017 که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد، تعدادی محصول کروم بوکی معرفی شدند که می توان به کروم بوک پلاس و کروم بوک پرو سامسونگ و کروم بوک فلیپ C302CA ایسوس اشاره کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به کروم بوک های سال 2017 و پس از آن افزوده خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..