تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خط امام» به جمع کنشگران سیاسی کشور می پیوندد

به گزارش "خط امام" مدتی است که فعالیت مستمر برای طراحی قالب جدید و نیز تولید محتوا برای کلید زدن فاز جدیدی از فعالیت حول محور گفتمان امام و انقلاب اسلامی کلید خورده است. طراحی سایت خط امام در حال نهایی شدن است و انتظار می‎رود بتوان چندی دیگر خبر رونمایی از سایت جدید را بر خروجی خبرگزاری‎ها مشاهده کرد.

سایت جدید علاوه بر اینکه می‎کوشد تا دسترسی خوبی به متن صحیفه و آثار امام ایجاد کند و در واقع آرشیو مناسبی از مطالب، عکس‎ها و فیلم‎ها پیرامون امام داشته باشد، خواهد کوشید تا به عنوان کنشگری اثرگذار در فضای سیاسی کشور در مواجهه با تحریفات پیرامون اندیشه امام راحل و گفتمان انقلاب وارد عمل شود و نیز در راستای گفتمان سازی به صورت ایجابی نیز نقشی کلیدی ایفا نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خط امام» به جمع کنشگران سیاسی کشور می پیوندد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..