تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش شدید باران دیدار حساس تیم های خلیج فارس میناب و سهیلی جوان قشم را لغو کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق برنامه اعلام شده قرار بود ، دیدار این دو تیم از ساعت 14 دوشنبه به میزبانی تیم خلیج فارس میناب برگزار شود، که به دلیل بارندگی شدید و شرایط نامناسب زمین مسابقه ، این بازی به زمان دیگری موکول شد.
همچنین بازی تیم های اتحاد رودان با فولاد هرمزگان نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی شهرستان رودان لغو شد.
در جدول رده بندی تیم خلیج فارس میناب با 30 امتیاز صدرنشین است، سهیلی جوان قشم با 26 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و اروند بندرعباس هم با 23 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، اقصی نقاط هرمزگان از روز پنجشنبه 30 دیماه به دنبال ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان، شاهد بارش باران هستند که در برخی از شهرها به دلیل شدت بارندگی، برخی مسیرها مسدود شده و روستاها دچار آبگرفتگی شدند.
براساس اعلام سازمان هواشناسی هرمزگان شهرستان جاسک با میانگین بارش 66 و 9 دهم میلی میر در 24 ساعت گذشته رکورد دار میزان بارش در استان است.
براساس اعلام این سازمان، شهرستان های میناب با 64و2 دهم میلی متر و قشم با 63و 7 دهم میلی متر در جایگاه های بعدی قرار دارند.
براساس این گزارش میانگین بارندگی در ایستگاه های ابوموسی برابر با 10 و سه دهم میلی متر ، بستک 10 میلیمتر ، بندرخمیر 21 و 4 دهم میلی متر ، بندرعباس 16 و 4 دهم میلی متر ، بندرلنگه 9 و 6 دهم میلی متر ، پارسیان 3 و 2 دهم میلی متر ، جاجی آباد 13 و 3 دهم میلی متر، سیری 1 میلی متر ، کیش 9 و 2 دهم می میلی متر و لاوان 12 و 4 دهم میلی متر بوده است.
اداره کل هواشناسی هرمزگان سوم بهمن ماه با صدور اخطاریه شماره هفت نسبت به طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
به دنبال اخطاریه شماره هفت هواشناسی هرمزگان مبنی بر احتمال طغیان رودخانه های فصلی در شرق استان، شرکت آب منطقه ای نیز طی اطلاعیه ای تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده ساکنان شرق هرمزگان از تردد در مجاورت رودخانه ها و مناطق پرخطر اجتناب کنند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان و افزایش رگبار و احتمال طغیان رودخانه های فصلی از امروز تا سه شنبه، ساکنان شرق هرمزگان از تردد در مجاورت رودخانه ها و از تردد دام ها و احشام در مناطق پرخطر اجتناب کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش شدید باران دیدار حساس تیم های خلیج فارس میناب و سهیلی جوان قشم را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..