تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۲ سرنشین کامیون گرفتار در رودخانه ماشکید سراوان

امدادگران ۲ سرنشین کامیون گرفتار در رودخانه ماشکید سراوان را نجات دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مهرستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر، راهداری و شهرداری 2 سرنشین یک دستگاه کامیون گرفتار در طغیان رودخانه ماشکید را نجات و 50 خودرو را از مسیر رودخانه عبور دادند.

محمد صالح بارانزهی افزود: با وجود هشدارهای داده شده متاسفانه این کامیون وارد رودخانه و گرفتار شده بود که با همکاری نیروهای امدادی راننده و سرنشین کامیون که احتمال واژگونی آن زیاد بود از سیلاب نجات یافتند.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مهرستان افزود: با توجه به بارندگی صورت گرفته در مهرستان و طغیان رودخانه ماشکید نیروهای راهداری و حمل نقل جاده ای 50 خودرو گرفتار در 2 سوی راههای ارتباطی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز عبور داده شدند.

وی با بیان اینکه بارندگی در مهرستان همچنان ادامه دارد و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ماشکید زیاد است، افزود: راههای ارتباطی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز تا اطلاع بعدی بسته است.

بارانزهی با بیان اینکه به 6 نفر از هموطنان در راه مانده بر اثر طغیان رودخانه ماشکید در مهمانسرای اداره راهداری و حمل نقل جاده ای پناه داده شده است، افزود: برای مسافران در راه مانده اند در مهمانسرای اداره راهداری اسکان در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۲ سرنشین کامیون گرفتار در رودخانه ماشکید سراوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..