تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ کشف بيش از 11 كيلو ترياك در رودبار

رییس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان از کشف11 كيلوگرم ترياك در شهرستان رودبار خبر داد.

‍ کشف بيش از 11 كيلو ترياك در رودبارسرهنگ احداله احدي در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، گفت: در پی بررسی گزارشات مردمی از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان رودبار، ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.  

 سرهنگ احدی با بيان اينكه ماموران انتظامی، با شناسايی خودروی متهم، دستور توقف اين خودرو را صادر كردند، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی اين متهم 31 ساله 11 كيلو ترياك كشف شد.  

وی افزود: متهم به همراه همدست 20 ساله‌ خود دستگير و به مقام قضايی معرفی شده است.  

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاكيد بر اينكه شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم شريف گيلان درحوزه مواد مخدر است، از شهروندان خواست موارد مشكوك را به سرعت با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ کشف بيش از 11 كيلو ترياك در رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..