تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت‌اللهی: از لیگ‌های معتبر دنیا پیشنهاد دارم

کد خبر: ۴۶۷۲۶۵

۱۵۴  بازدید

خبرگزاری ایسنا: سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران و تیم روستوف روسیه، درباره انتقال زودهنگام به تیم جوانان اتلتیکو مادرید در سال‌های نخست فوتبالش اظهار کرد: فوتبال را از ملوان شروع کردم و در 16 سالگی به تیم بزرگسالان ملوان آمدم و بعد از یک‌سال به عنوان پدیده فوتبال ایران انتخاب شدم. پس از آن مسئولان باشگاه اتلتیکو مادرید از طریق مشاهده بازی‌های من در رده ملی درخواستی را ارائه کردند و با آن‌ها به توافق رسیدیم. برای پیشرفتم سعی کردم به اروپا بروم. این مسیر تازه‌ای در زندگی من بود. خدا را شکر، سعی کردم این مسیر را طی کنم. روز به روز کارم سخت‌تر می شود و سعی می کنم باعث افتخار فوتبال ایران شوم.

عزت اللهی درباره پایان قرارداش با تیم روستوف روسیه گفت: قرارداد من با روستوف تمام شده و بازیکن آزاد هستم. در حال حاضر پیشنهاداتم را بررسی می‌کنم و تا هفته آینده تیم بعدی‌ام را معرفی می‌کنم.

این بازیکن درباره تمدید نکردن قراردادش با روستوف نیز گفت: فکر می کنم به حدی که امکان داشت از فوتبال روسیه بهره برداری کرده‌ام و باید در یک فضای جدید بتوانم پیشرفتم را ادامه بدهم و تجارب بیشتری را کسب کنم. دوست دارم چالش های سخت تری را تجربه کنم.

وی درباره بازی در لیگ قهرمانان اروپا یادآور شد: حس و حال فوق العاده است که من نمی توانم خوب ادا کنم. لطف خدا بود که شامل حال من شد و توانستم مقابل بایرن مونیخ، اتلیتکو مادرید و آیندهوون بازی کنم. شاید روزی از تلویزیون بازی های آن ها را تماشا می‌کردم اما توانستم مقابل آن ها بازی کنم.

عزت‌اللهی درباره تعیین تیم آینده‌اش گفت: فعلا چیزی صد درصد نشده و ان‌شاءالله تا اوایل هفته آینده تیم جدیدم را معرفی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعدی او از بین لیگ‌های معتبر دنیا است و اینکه آیا این تیم از لیگ برتر انگلیس است، تاکید کرد: مطمئنا پینشهادات من از لیگ‌های معتبر دنیا است و از لیگ برتر انگلیس هم پیشنهاد دارم. چون هنوز وضعیت مذاکره با این تیم به طور صد درصد مشخص نشده است اسم نمی برم.

لژیونر فوتبال ایران درباره وضعیت سردار آزمون نیز گفت: سردار با روستوف قرارداد دارد و تا آخر فصل با این تیم است. الان هم در اردوها شرکت می‌کند.

عزت اللهی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال و اینکه آیا او با حضور بازیکنان در تیم ملی فقط در روزهای فیفا موافق است؟، گفت: قطعا کارلوس کی روش شخصیتی نیست که نیاز به تعریف من داشته باشد و من همیشه واقعیت ها را گفته‌ام. نتایج تیم ملی و جوانگرایی همه چیز را مشخص می کند. کی روش این مجموعه را فراهم کرده است. خانواده‌ها با تیم ملی ارتباط خوبی دارند. این حس را کی‌روش بین مردم و تیم ملی ایجاد کرده است. هر مربی خواسته هایی دارد و فرقی نمی‌کند مربی باشگاهی باشد یا ملی. این حق آقای کی‌روش است که در زمان‌هایی که برنامه ریزی شده بازیکنان را در اختیار داشته باشد. بهترین راه تعاملی است که فدراسیون می‌تواند با تیم های لیگ برتری ایجاد کند و تیم ملی هم به مسیر خود ادامه دهد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا برای تعیین تیم آینده خود با کی روش مشورت کرده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: من برای مقصد بعدی هم با کی روش مشورت کردم. او مربی بزرگی است که در منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال حضور داشته است. او اسم بزرگی دارد و یکی از بهترین مشاورانی که می‌تواند به من کمک کند کی روش است.

او درباره اینکه آیا کی روش به او گفته است که به لیگ برتر انگلیس برود؟ گفت: فعلا در این باره به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود.

عزت اللهی با بیان اینکه نتایج ملوان را پیگری می‌کند، افزود: خدا را شکر ملوان هم نتایج خوبی کسب کرده و ان‌شاءالله این نتایج ادامه داشته باشد و ملوان به جایگاه اصلی خود باز گردد و من هم به عنوان یک انزلی‌چی دوست دارم این تیم به لیگ برتر بازگردد.

لژیونر فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا او هم مانند اکثر بازیکنان دوست دارد در سال های پایانی فوتبالش به ملوان بازگردد و فوتبالش را در این تیم پایان دهد، گفت: قطعا همین‌طور است و دوست دارم سال های آخر را در ملوان سپری کنم و در صورتی که این تیم به من نیاز داشته باشد به ملوان می آیم.

عزت اللهی درباره اینکه آیا تاکنون باشگاهی از ایران به او پیشنهاد حضور در لیگ برتر را داده است؟، اظهار کرد: باشگاه های ایرانی درخواسته داده‌اند ولی تمرکز من بر روی حضور در فوتبال اروپا است.

او درباره نقش پدرش در مسیری که در فوتبال طی کرده است، گفت:  من بیشتر از 80 درصد مسیری که طی کرده‌ام را، مدیون پدرم هستم و از وجود او استفاده می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت‌اللهی: از لیگ‌های معتبر دنیا پیشنهاد دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..