تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه بانک تجارت درباره صندوق‌های شعبه پلاسکو

به دنبال انتشار اخباری درخصوص صندوق‌های شعبه بانک تجارت در ساختمان پلاسکو ، سخنگوی این بانک توضیحاتی را ارائه داد .

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام بانک تجارت، ابراهیم کاظم‌پور با اشاره به وجود 11 صندوق در این شعبه پیش از حادثه گفت: چهار صندوق از 11 صندوق شعبه ساختمان پلاسکو در ابعاد مختلف  حاوی وجوه نقد و اوراق بهادار، اسناد،  وثایق مشتریان بوده است . همچنین محتویات هفت صندوق کوچک باجه‌های شعبه  که صرفا وجوه دریافت و پرداخت روزانه در آن‌ها نگهداری  می‌شود. پس از وقوع آتش‌سوزی در ساعات اولیه کار با هوشیاری همکاران شعبه به صندوق اصلی منتقل شده است.
 
وی افزود: با توجه به معرفی نماینده قانونی بانک به مقامات ذی‌صلاح انتظامی و قضایی مستقر در محل حادثه، پس از  کشف صندوق‌ها در عملیات آواربرداری، با طی مراحل قانونی این صندوق‌ها به بانک تجارت تحویل خواهد شد.
 
شعبه‌ی 270 بانک تجارت، تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکوی تهران بوده و در پی حادثه آتش‌سوزی این مجتمع کلیه خدمات این شعبه از روز شنبه دوم بهمن ماه از طریق شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت کد 262 به نشانی خیابان سعدی جنوبی پایین‌تر از چهارراه مخبرالدوله روبروی ساختمان سینگر ارائه می‌شود.  
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه بانک تجارت درباره صندوق‌های شعبه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..